خبرگزاری کار ایران

شبکه فاضلاب شهر پل‌دختر کاملا پایدار است/ هیچگونه بیماری ناشی از آلودگی آب گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۰۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهر پل‌دختر کاملا پایدار است، گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی این شرکت اجازه پس زدگی فاضلاب در هیچ یک از نقاط شهر داده نشده است و روند تخلیه گل و لای از شبکه همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، حمیدرضا کرم‌وند با تاکید بر اینکه آب شرب تمامی شهرهای سیل‌زده استان برقرار است، ادامه داد: در حال حاضر تنها مسئله باقی‌مانده کنترل وضعیت شبکه فاضلاب شهر پل‌دختر است که به دلیل پرشدن گل و لای در داخل شبکه‌های شهر امکان پس‌زدگی فاضلاب وجود دارد.

وی افزود: در برخی از نقاط شهر میزان گل و لای موجود در شبکه به سه متر نیز می‌رسد ولی با این وجود با تلاش بی‌وقفه تیم‌های مجموعه روند تخلیه گل موجود و شست‌وشوی شبکه ادامه دارد تا همچنان در هیچ نقطه‌ای شهر شاهد پس‌زدگی فاضلاب و جاری شدن آن در سطح معابر نباشیم که این امر مشکلات بهداشتی فراوانی را ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان به وضعیت کیفیت و بهداشت آب عرضه شده در مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: پس از وقوع این حادثه با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اکیپ‌های مشترکی تشکیل شده است که تاکنون آب مناطق سیل‌زده هیچگونه مشکل بهداشتی نداشته و هیچ بیماری ناشی از آلودگی آب نیز گزارش نشده است.

کرم‌وند تاکید کرد: با وجود اینکه سیلاب فروردین‌ماه بیش از 300 میلیارد تومان به تاسیسات آب و فاضلاب شهری لرستان خسارت وارد کرده بود ولی با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های عملیاتی وزارت نیرو در حال حاضر آب تمامی شهرهای سیل‌زده لرستان وصل شده و هیچگونه مشکلی در تامین آب این مناطق وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز