خبرگزاری کار ایران

برپایه نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارزیابی اسفندماه ۹۷:

پژو 2008 نخستین و تنها محصول 5 ستاره تولید داخل کشور شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۵۵

طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به اسفندماه 97، محصول پژو 2008تولیدی ایران خودرو به عنوان نخستین و تنها خودروی داخلی 5 ستاره شناخته شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ایران خودرو، اختصاص پنج ستاره کیفی با توجه به استانداردهای سخت گیرانه شرکت بازرسی کیفیت به خودروهای تولید داخلی بی سابقه بوده که گروه صنعتی ایران خودرو با اجرای برنامه های بهبود کیفیت در زنجیره تولید خودرو برای نخستین بار موفق به کسب آن شده است.

همچنین در اسفند ماه سال گذشته، محصول هایما S7 نیز که در سایت ایران خودرو خراسان تولید می شود از سه ستاره کیفی به سطح کیفی 4 ستاره ارتقا یافت.

این نتایج در حالی کسب شده که محدودیت های بین المللی که در ماه‌های اخیر صنعت خودرو را درتنگنا قرار داده، نتوانسته ایران خودرو را از مسیر اصلی افزایش کیفیت و رضایت مشتریان دور سازد و حتی گام های این خودروساز را استوارتر کرده است.

موفقیت کیفی کسب شده نشان می‌دهد مقوله کیفیت همچنان سرفصل فعالیت ها و الویت اصلی گروه صنعتی ایران خودرو و حاصل زحمات و تلاش کارکنان، غیرت و تعصب کارگران خطوط تولید و مدیریت هوشمندانه این مجموعه است.

تمامی محصولات تولیدی در سایت های گروه صنعتی ایران خودرو دست کم دارای دو ستاره کیفیت هستند و هیچ محصول تک ستاره ای در سبد محصولات این گروه صنعتی قرار ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز