خبرگزاری کار ایران

حبیب‌الله طاهرخانی:

افتتاح پنج‌هزار مسکن‌مهر در شهر جدید پرند / متقاضیانی که در واحدهای آماده ساکن نشوند باید هزینه‌های نگهداری را بپردازند

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۴۲

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه دنبال تسریع روند تحویل و فروش اقساطی مساکن‌مهر هستیم، گفت: به‌زودی متروی پرند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت‌ عمران شهرهای جدید در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن‌مهر شهر جدید پرند اظهار داشت: امروز پنج هزار واحد مسکن‌مهر افتتاح شد و برنامه تحویل و افتتاح در فازهای مختلف مسکن مهر پرند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سیاست ما تسریع در فرایند تحویل و فروش اقساطی مسکن‌مهر است، اظهار داشت: اولویت ما تسریع در تحویل واحدهای مسکن‌مهر است و واحدها را با تمام امکانات و تجهیزات به مردم تحویل می‌دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی ادامه داد: در برخی فازها شاهدیم که علی‌رغم تحویل واحد مالک حاضر به سکونت نیست چراکه معمولا این واحدها در اختیار متقاضیان اصلی نیستند و به فروش رفتند و خریداران دنبال فروش دوباره واحدها و کسب سود هستند. مکانیزمی را طراحی کردیم که هزینه‌های کارشناسی شده نگهداری را از واحدهایی که با تمام امکانات تحویل داده شده اما سکونت در آن شکل نمی‌گیرد از مالکان دریافت کنیم.

طاهرخانی با بیان اینکه دسترسی ریلی و حمل و نقل ریلی در شهرهای جدید و پرند در اولویت ما قرار دارد گفت: دو خطه‌سازی راه‌آهن پرند در دستور کار است و 22 رام قطار بین پرند و تهران مسافران را جابجا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه به‌زودی شاهد افتتاح مترو پرند خواهیم بود، گفت: توافق با شهرداری تهران انجام شده که مترو فرودگاه امام - پرند ادامه یابد و شهر جدید پرند از طریق مترو به تهران متصل شود.

وی با اشاره به هزینه‌های مورد نیاز برای تکمیل مترو پرند گفت: طبق توافقاتی که با شهرداری انجام شده شرکت عمران پرداخت 174 میلیارد تومان از هزینه‌های این پروژه را تقبل کرده تا هرچه زودتر مترو پرند تکمیل و در اختیار مردم قرار بگیرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به مسیر دسترسی به شهر جدید پرند گفت: از دیگر مسیرهای جدید دسترسی به این شهر آزادراه کنار گذر جنوبی تهران است که هماهنگی‌های با وزارت راه و شهرسازی انجام شده تا یک راه دسترسی به آزادراه کنارگذر جنوبی تهران که از آبیک شروع می‌شود و به چند شهر می‌رسد داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز