خبرگزاری کار ایران

قطعی برق 99.5 درصد روستاهای سیل‌زده لرستان برطرف شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۹۱۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با تاکید بر اینکه قطعی برق 99.5 درصد روستاهای سیل‌زده لرستان برطرف شده است، گفت: در حال حاضر تنها 6 روستا در مناطق کوهستانی و دوره افتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که تا عصر امروز مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، فریدون خودنیا با اشاره بر اینکه در پی وقوع سیلاب اخیر در لرستان برق یک هزار و 145 روستای استان قطع شده بود، گفت: با تلاش بی‌وقفه بیش از 100 اکیپ عملیاتی تاکنون مشکل قطعی برق یک هزار و 139 روستای لرستان برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه خاموشی 99.5 درصد روستاهای سیل‌زده لرستان رفع شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها 6 روستا در مناطق کوهستانی و دوره افتاده استان به دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که تا عصر امروز مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.

خودنیا خسارت سیلاب به تاسیسات برق استان لرستان را 119 میلیارد تومان برشمرد و افزود: در حال حاضر برق بسیاری از مناطق به صورت موقت وصل شده است و درصددیم با تامین اعتبار لازم کار بازسازی شبکه را هر چه سریعتر آغاز کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دمای این منطقه در اواسط اردیبهشت‌ماه، گفت: شهرستان پل‌دختر در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده که درصددیم ظرف 10 تا 15 روز آینده به منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی ظرفیت شبکه شهرستان را افزایش داده تا برقی پایدار را همزمان با گرم‌تر شدن هوا در اختیار ساکنان این مناطق قرار بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز