خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنادر سیستان و بلوچستان خبر داد؛

ورود دومین کشتی لاینر کانتینری به چابهار

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۱۶

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین کشتی لاینر کانتینری از ابتدای سال جاری از مبدا بنادر هندوستان وارد چابهار شد و عملیات تخلیه و بارگیری آن در حال انجام است.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی با اشاره به ورود دومین کشتی لاینر کانتینری از مبدا بنادر هندوستان به چابهار، اظهار داشت: راه اندازی این خط لاینر تأثیر به سزایی در کاهش زمان و هزینه‌های وارده بر قیمت نهایی کالا دارد که زمینه حمل کالاهای تجار کشورهای هندوستان، افغانستان، آسیای میانه و کشورهای CIS را فراهم نموده و لذا تجار و صاحبان کالا می‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ممتاز، تخفیف‌ها و مشوق‌های تعرفه‌ای و غیر تعرفه‌ای تخصیص یافته به بندر چابهار، امروز شاهد حضور چندین کشتی به صورت همزمان در این بندر استراتژیک هستیم.

وی یادآور شد: کاهش زمان انتظار کشتی‌ها برای پهلودهی و همچنین زمان سرویس دهی عملیاتی با استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری، ارائه خدمات به موقع و ایمن، ارتقا قابل ملاحظه نرم‌های عملیاتی تخلیه کالا از جمله دلایل کسب عنوان چهارمین بندر کانتینری کشور در سال ۹۷ بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز