خبرگزاری کار ایران

رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه:

پرداخت بالغ بر ۶۳۰۰ میلیارد ریال برای انجام کارهای ضروری استان‌های سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۳۱۴

علی حیدر‌نوری رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت تخصیص و تنخواه و صدور تخصیص بخشی از خسارت‌های بخش کشاورزی و مسکونی استان‌های سیل‌زده خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان به منظور انجام کارهای ضروری استان‌های سیل‌زده و جبران خسارت‌های بخش کشاوری و مسکونی اختصاص‌یافته و این اقدام مالی برای تحقق تصویب‌‌نامه هیأت‌وزیران بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، وی در ادامه اظهارات  خود گفت: از طریق وزارت کشور نیز برای هزینه‌‌‌های ضروری استان‌های سیل‌زده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

نوری افزود: علاوه بر آن برای استان‌های گلستان و مازندران هر یک مبلغ ۱۵ میلیارد  تومان، استان‌های فارس،  خوزستان، سمنان و خراسان شمالی هم هر یک مبلغ ۵ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

به گفته وی، علاوه بر موارد مذکور، برای استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه نیز هر یک مبلغ دو میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی در خاتمه گفت: علاوه بر موارد فوق، به منظور لایروبی رودخانه‌ها و ایمن‌سازی سدهای استان خوزستان، بیش از ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

این گزارش در ادامه می‌افزاید این مبالغ تاکنون تأیید و پرداخت شده است و ادامه کمک‌ها پس از برآورد و تصویب پرداخت خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز