خبرگزاری کار ایران

۷۷۰ راه‌ روستایی مسدود شده لرستان، بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۱۷

راه روستایی آمار راه‌های روستایی بازگشایی شده در لرستان به ۷۷۰ رسید و در حال حاضر تمام راه‌های روستایی سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی باز است. راه ۱۰۰ روستا همچنان مسدود است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان, عباس شرفی اظهار داشت: درمجموع از ابتدای وقوع سیل و درپی ریزش و رانش‌های پس از آن، راه ارتباطی ۸۷۰ روستا در استان قطع شده بود که با همت همکاران تاکنون راه ارتباطی ۷۷۰ روستا برابر با ۸۸.۵ درصد بازگشایی شده و

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: درپی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران، امروز راه‌های مسدود باقیمانده در دو شهرستان بروجرد و چگنی باز شد و در حال حاضر در سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی هیچ راه مسدودی وجود ندارد، راه‌های روستایی مابقی شهرستان‌ها نیز در اسرع وقت بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل در لرستان که منجر به تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه گردید با نظر مثبت رییس سازمان بیش از ۴۰۰ نفر از راهداران ۱۹ استان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک‌، نیمه سنگین و سنگین به یاری استان آمده و مشغول بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی لرستان گردیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: راهداری لرستان با ۳۰۰ نفر نیروی فنی، عملیاتی و پشتیبانی و برخورداری از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات با تمام ظرفیت در حال بازگشایی محورهای استان است.

وی حضور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه، رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را مایه دلگرمی و بسیار تاثیرگذار در روند خدمت‌رسانی دانست و از تلاش همه عوامل استان‌های معین لرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز