خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

مرکز موقت کم‌ظرفیت تلفن ثابت و اینترنت به پلدختر ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۷۴

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: برای راه‌اندازی سریع ارتباطات تلفن ثابت در پلدختر، یک دستگاه کانکس تلفن ثابت با ظرفیت منصوبه شش هزار خط به این شهرستان ارسال شد.

به گزارش ایلنا، سیدمجید صدری با تشریح روند ارسال ملزومات ارتباطی برای مناطق سیل‌زده گفت: با ابتکار و اهتمام شبانه‌‌‌روزی همکاران در جهت راه‌اندازی و پایداری ارتباطات در سریع‌ ترین زمان ممکن در حوزه تلفن ثابت، یک دستگاه کانکس تلفن ثابت به ظرفیت منصوبه شش هزار خط تلفن ثابت که شامل تمامی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز یک مرکز تلفن است، به شهرستان پلدختر ارسال و راه‌‌اندازی شد.

وی افزود: همزمان با ارسال سوییچ، آماده‌سازی مسیر کابلی برای اتصال این مرکز در شهرستان پلدختر نیز توسط تیم فنی و عملیاتی منطقه لرستان انجام گرفت. این کانکس به‌صورت موقت برای ارائه سرویس تلفن ثابت و دیتا به بخشی از مشترکانی است که زیرساخت کابلی آنها دچار خرابی نشده باشد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته اظهار داشت: آن دسته از ارتباطات فیزیکی که دچار قطعی کابل نباشد به زودی تکمیل و آماده ارائه سرویس در شهر خواهد بود.

صدری با تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌‌روزی تمامی همکاران به خصوص همکاران مناطق سیل‌‌زده ابراز امیدواری کرد که آماده‌سازی مرکز تلفن اصلی و زیرساخت‌های شبکه مخابراتی آن نیز هرچه زودتر صورت پذیرفته و شاهد برقراری ارتباطات به‌صورت کامل و پایدار در آینده نزدیک خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز