خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی خبر داد:

اتصال قطار تندروی تهران- همدان به خطوط مترو و اتوبوسرانی تهران

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۶۱

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی تاکید کرد: قطار تندروی پردیس تهران - همدان، از طریق اتصال با خطوط مترو و اتوبوسرانی تهران دسترسی همدانی‌ها به نقاط مختلف تهران را فراهم کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا شناسنده با اعلام این خبر گفت: با توجه به دسترسی سریع به وسایل حمل و نقل عمومی (مترو، اتوبوس، BRT و تاکسی) در اطراف ایستگاه راه آهن تهران، هموطنانی که از همدان به پایتخت سفر می‌کنند به راحتی می‌توانند به نقاط شهری مختلف تهران دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: با راه اندازی خط ریلی همدان، شرکت حمل و نقل ریلی اقدام به راه اندازی قطار تندروی پردیس در مسیر تهران- همدان- تهران کرد که به منظور سهولت و دسترسی آسان مسافران به ایستگاه راه‌آهن همدان، هماهنگی لازم با مسؤولان استانی و شهری برای جابه‌جایی آن‌ها از ایستگاه راه‌آهن شهر تا مرکز همدان و بالعکس با قیمت هزار تومان شده است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی ادامه داد: این قطار با ۳۰۶ صندلی همه روزه ساعت ۰۵:۵۵ از همدان به تهران حرکت کرده و عصر همان روز ساعت ۱۷:۰۰ از تهران به همدان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود سه ساعت و نیم است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی اضافه کرد: قطار خودکشش (ترنست) پردیس از پرسرعت‌ترین قطارهای ناوگان شبکه ریلی کشور است که مجهز به تهویه و سیستم صوتی بوده و بهای بلیت این قطار در این مسیر ۴۳ هزار و ۳۰۰ تومان است که در برخی ایام همراه با تخفیف ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز