خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

تامین سوخت روستاها و مناطق صعب العبور سیل‌زده؛ با تراکتور / سوخت‌رسانی گازمایع به پلدختر تا پایان فروردین رایگان است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۱۲

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ضریب تامین سوخت در مناطق سیل زده را 99.97 درصد عنوان کرد و گفت: تاکنون هر میزان نفت‌سفید، نفت‌گاز، گاز مایع و بنزین در این مناطق نیاز بوده تامین شده و کمبودی وجود ندارد.

جعفر پورفرجودی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت جایگاه‌ها و تامین سوخت در مناطق سیل زده اظهار داشت: در استان خوزستان فعلا 2 جایگاه سیدعباس و دشت آهو از مدار سرویس خارج شده‌اند اما جایگاه مهم و استراتژیک کوثران که کار تامین سوخت خودروهای امدادی را نیز به عهده دارد به صورت یک جزیره محافظت شده و یک دیوار دو متری سیل بند و خاکریز اطراف جایگاه ایجاد شده تا از نفوذ آب جلوگیری شده و از مدار خارج نشود.

وی با بیان اینکه چنانچه جایگاهی در مدار سرویس نباشد با استقرار جایگاه سوخت رسانی سیار کار تامین سوخت انجام می‌شود، افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر  کمبود سوخت از مناطق سیل‌زده نداشتیم و جای نگرانی نیست.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: حتی در مناطق روستایی و صعب‌العبور لرستان با تراکتور اقدام به سوخت‌رسانی کرده‌ایم و عملیات تامین سوخت به ماشین‌های امداد، ماشین آلات راه، قایق‌ها، بالگردها و کامیون‌ها بدون وقفه ادامه داشته و مشکلی از این بابت نیست.

وی ضریب تامین سوخت در مناطق سیل زده را 99.97 درصد عنوان کرد و گفت: تاکنون هر میزان نفت‌سفید، نفت‌گاز، گاز مایع و بنزین در این مناطق نیاز بوده تامین شده و کمبودی وجود ندارد.

پورفرجودی یادآور شد: تا آخر فروردین سوخت گازمایع پلدختر به صورت رایگان تامین می‌شود و سوخت‌رسانی رایگان به روستاها هم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز