خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایلنا :

191 محور بازگشایی شد/ 32 محور هنوز مسدود است/ اعلام دقیق میزان خسارت ها پس از بهبود شرایط

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۶۲۸

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر از 223 محور مسدود شده، نسبت به بازگشایی 191 محور اقدام کرده‌ایم و این محورها عملیاتی هستند، گفت: در این مدت وقوع سیلاب و بارش‌های شدید اولویت ما در وزارت راه و شهرسازی ایجاد آسان‌ترین و بهترین راه مواصلاتی به محل حادثه دیدگان بوده است.

شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تعداد راه‌های مسدود در سطح جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر از 223 محور مسدود شده، نسبت به بازگشایی 191 محور اقدام کرده‌ایم و این محورها عملیاتی هستند.

وی افزود: تا به این لحظه 32 محور مسدود هستند که اقدامات برای بازگشایی این مسیرها هم آغاز شده است و در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر این مسیرها برای تردد بازگشایی شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در این مدت وقوع سیلاب و بارش‌های شدید، اولویت ما در وزارت راه و شهرسازی ایجاد آسان‌ترین و بهترین راه مواصلاتی به محل حادثه بوده است.

آدم نژاد با بیان اینکه تا این لحظه حجم خسارت‌های وارده بر جاده‌ها حدود ۱۲ هزار و ۵۷۶ کیلومتر بوده، گفت: برآورد اولیه خسارت‌های وارده برجاده‌ها تا این لحظه حدود یک هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان کارشناسی شده است که باید پس از اتمام شرایط بحران نسبت به ارزیابی دقیق اقدام کرد.

وی درباره تخریب جاده ترانزیتی جنوب کشور اظهار داشت: نقاطی از این مسیر دچار آسیب شده است و تخریب‌ها نقطه‌ای است باید پس از پشت سر گذاشتن مرحله بحران تیم فنی متشکل از نیروهای متخصص سازمان‌های مختلف بررسی‌ها لازم را داشته باشند که چه اقداماتی برای ترمیم و احداث دوباره برخی از مسیرها نیاز است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعا پس از اتمام عملیات امداد و نجات و بهبود شرایط تمام موضوعات تاثیرگذار در بروز و وقوع چنین سیلاب‌هایی از جمله ساخت و ساز در مسیل‌ها و حرایم رودخانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات جدید درباره ساخت و ساز در مجاورت رودخانه‌ها اخذ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز