خبرگزاری کار ایران

محمد رودباری در گفت‌وگو با ایلنا:

باید 70 کیلومتر راه جدید برای دسترسی به معمولان ایجاد شود/ زمان دقیق دسترسی جاده‌ای به معمولان مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۱۶

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال تلاش هستیم از آزادراه خرم‌آباد-پل زال به افرینه و از افرینه به معمولان یک راه دسترسی موقت ایجاد کنیم،‌ گفت: از آزادراه خرمآباد- پل زال به افرینه حدود 50 کیلومتر و از افرینه به معمولان حدود 20 کیلومتر راه باید ایجاد و احداث شود.

محمد رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت دسترسی به شهرستان معمولان اظهار داشت: در حال حاضر راه دسترسی جاده‌ای به معمولان وجود ندارد و عملیات امداد و نجات از طریق راه هوایی در حال انجام است.

وی درباره اقدامات انجام شده برای ایجاد و احداث راه دسترسی زمینی به معمولان گفت: سیل تمام زیرساخت‌های راهی و جاده‌ای منتهی به معمولان را از بین برده و باید یک راه جدید موقت ایجاد شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری با بیان اینکه برای دسترسی زمینی و جاده‌ای به معمولان باید 70 کیلومتر راه ایجاد و احداث شود، ادامه داد: در حال تلاش هستیم از آزادراه خرم آباد-پل زال به افرینه و از افرینه به معمولان یک راه دسترسی موقت ایجاد کنیم.

رودباری افزود: از آزادراه خرم آباد- پل زال به افرینه حدود 50 کیلومتر و از افرینه به معمولان حدود 20 کیلومتر راه باید ایجاد و احداث شود.

وی درباره مدت زمان ایجاد این راه دسترسی به معمولان اظهار داشت: تمام تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در محل حاضر هستند و تلاش می‌کنند هرچه سریع‌تر این مسیر احداث و بازگشایی شود. نمی‌توان زمان دقیقی را اعلام کرد بازگشایی این مسیر به عوامل متعددی بستگی دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری تاکید کرد: تمام عوامل بسیج شده اند تا هر چه سریع تر راه دسترسی زمینی به معمولان داشته باشیم.          

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز