خبرگزاری کار ایران

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد:

جابه جایی بیش از ۲میلیون و ۵۸۰ هزار مسافر تا ۱۲ فروردین

کد خبر : ۷۴۵۸۹۶

سازمان هواپیمایی کشوری، از جابه جایی بیش از ۲میلیون و ۵۸۰ هزار مسافر با انجام ۲۰ هزار و ۵۸۱ پرواز تا ۱۲ فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواپیمایی کشوری در هفته گذشته با درخواست پروازهای فوق العاده شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پرواز به مناطق سیل زده موافقت کرد؛ ضمن اینکه این سازمان پیش از این نیز، آمادگی خود را به ستاد کل مدیریت بحران در خصوص سرویس دهی به سیل زدگان اعلام کرده است. همچنین در راستای همکاری تنگاتنگ با مسؤولان ستاد کل مدیریت سفر، نسبت به استرداد کل مبلغ بلیت‌های آن دسته از مسافران که به خاطر وضعیت نامناسب بعضی از استان‌های درگیر سیل اقدام به کنسلی سفر خود داشته اند، اقدام شده است.

در عین حال، فرودگاه حضرت امام (ره)، با جابه جایی ۲۳۸ هزار مسافر بیشترین سرویس دهی در پروازهای بین المللی و فرودگاه مهرآباد با ۶۸۲ هزار و ۵۵۴ مسافر بالاترین حجم پروازها در پروازهای داخلی را بر عهده داشته است.

همچنین فرودگاه کیش در بین مراکز سیاحتی و گردشگری با سرویس دهی ۲۴۵ هزار و ۶۸۵ مسافر و انجام بیش از یک هزار و ۸۴۰ پرواز ورودی و خروجی تا ۱۱ فروردین ماه در مقایسه با سال گذشته، ۳ درصد در پروازها و ۸ درصد در جابجایی مسافر افزایش را ثبت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز