خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل راه آهن:

خط آهن مناطق سیل زده به سرعت ترمیم می شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۹۳

مدیر عامل راه آهن ایران، از تسریع در ترمیم خط آهن مناطق سیل زده و اطلاع رسانی به موقع به مسافران نوروزی خبر داد.

 

به گزارش ایلنا از راه آهن جمهوری اسلامی، «سعید رسولی» روز سه شنبه در نشست کمیته مدیریت بحران در راه آهن که با هدف بررسی آخرین وضعیت شبکه ریلی برگزار شد، افزود: شرایط جوی کنونی و تبعات آن، در تاریخ راه آهن، کم سابقه بوده است.

وی بر دقت و حساسیت بیشتر در انتخاب تیم فنی مناطق تاکید کرد و افزود: آنچه در این چند روز، با آن مواجه بودیم، کم سابقه بود چرا که رانش زمین، ریزش کوه و سیلاب را همزمان داشتیم و در این شرایط، حضور مدیران توانمند و تیم فنی مجرب در مناطق، موجب اطمینان خاطر ماست.

رسولی یادآور شد: برای تسریع در انجام عملیات، تصمیم گیری میدانی با مدیران مجرب مناطق است و دستورالعمل هایی که درباره مدیریت بحران وجود دارد نیز به همه مناطق ابلاغ شده است.

مدیرعامل راه آهن با تاکید بر تقویت اختیارات مدیران مناطق در شرایط بحران، گفت: مناطق موجود در محورهای ریلی، در موارد بحران باید نقش معین برای مناطق همجوار خود ایفا کنند.

* تکریم مسافران، اولویت راه آهن

رسولی تکریم مسافران را اولویت مهم راه آهن دانست و افزود: همکاران مستقر در ایستگاه های مسافری و کارکنان شرکت های حمل و نقلی مسافری، باید در همه شرایط، با روی گشاده و رفتار مناسب با مسافران روبرو شوند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به مسافران درباره حرکت یا لغو قطارها، باید سریع، گویا و دقیق باشد، افزود: در راستای اطلاع رسانی یکپارچه، هرگونه خبر و اظهار نظر درباره مسائل شبکه ریلی، صرفا با هماهنگی روابط عمومی شرکت راه آهن خواهد بود.

مدیرعامل راه آهن همچنین در گفت وگوی تلفنی با مدیران مناطق سیل زده ریلی، در جریان آخرین وضعیت شبکه ریلی و اقدامات همکاران برای بازگشایی مسیر و رفع خرابی های ناشی از سیل در مناطق برای آزاد سازی خط، قرار گرفت.

وی با قدردانی از زحمات همکاران مناطق، بر تسریع در آزادسازی خط و ایمنی کامل شبکه در آن مناطق تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز