خبرگزاری کار ایران

با آماده‌باش کامل، تامین سوخت مناطق سیل‌زده بی هیچ وقفه‌ای درحال انجام است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۴۴

با آماده‌باش کامل، تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای استمرار و سوخت رسانی به موقع به مناطق پر خطر و سیل خیز غربی و جنوب غربی کشور ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با توجه به ورود سامانه بارشی از ابتدای سال جاری به مناطق غربی و جنوب غربی کشور، جلسات ستاد مرکزی مدیریت بحران با حضور مدیران و مسئولان شرکت ملی پخش روزانه تشکیل می شود تا هماهنگی های لازم با مناطق در جهت تامین سوخت به موقع انجام شود.

بر این اساس، این کمیته ضمن پایش مصرف، تامین به هنگام سوخت تمام تجهیزات امداد رسانی را در دستور کار قرار داده است.

همچنین سوخت مورد نیاز روستاهایی که دچار آب گرفتگی شده بود نیز تامین شد و خوشبختانه هیچ مشکلی جهت تامین و توزیع سوخت در سطح کشور به ویژه استان های غربی و جنوب غربی و شمالی وجود ندارد.

بر پایه این گزارش، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران علاوه بر برگزاری جلسات مستمر درون سازمانی به منظور هماهنگی بیشتر با ارگان ها و نهادها در جهت همکاری و کمک به سیل زدگان در جلسات برون سازمانی نیز حضور فعال دارد و تا برگشت به شرایط عادی در کنار دیگر ارگان ها و نهادها از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

گفتنی است، با تمهیدات اندیشیده شده، سوخت‌رسانی به مردم عادی و سیل‌زدگان با تمام توان و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی پخش در حال انجام است؛ ضمن اینکه با توجه به موج دوم برگشت مسافران نوروزی، پیش بینی های لازم برای تامین بنزین مسافران در مسیرهای پرتردد و محورهای مواصلاتی نیز انجام شده و خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر نارضایتی مردم از این مجموعه گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز