خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد؛

آغاز به کار سه واحد در شهرک صنعتی گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۶۵۲

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت سه واحد در شهرک صنعتی گلستان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، رضا رحمانی در بازدید از شهرک صنعتی گلستان و بازگشایی سه واحد صنعتی، گفت: این شهرک تا چند روز پیش حدود دو متر زیر آب بود. امروز در این شهرک سه واحد آغاز به کار کردند و کارگران به کار بازگشتند.

وی افزود: طبق پیگیری ها تا چند روز آینده بیشتر واحدهای فاز یک و دو آغاز به کار می کنند. خدا را شاکریم که فعالیت، کار، شور و نشاط دوباره به شهرک صنعتی گلستان بازگشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جلسات آتی دولت در مورد واحدها، شهرک ها و زیرساخت های صنعتی تصمیم گیری می شود، عنوان کرد: چیزی که اهمیت دارد این است که دولت به طور حتم در کنار تولیدگنندگان است و حداکثر توانش را برای جبران خسارت های وارده به این عزیزان به کار می گیرد.

رحمانی با بیان اینکه دولت در حوزه اصناف تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه تا سقف 45 میلیون تومان در نظر گرفته است، گفت: همین طور که دولت تا کنون در حوزه زندگی مردم، محصولات کشاورزی و صنوف مصوبات خوبی داشته است، برای صنایع هم مصوبات خوبی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه واحدهای صنعتی با مباحث زیرساخت شهرک ها، ورودی، ساختمان ها، تجهیزات، محصولات تولیدی و ... مواجه هستیم. البته میزان آسیب های وارده مشخص شده است و دولت هم مصوبات لازم را می دهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر رییس جمهور به استان های سیل زده گفت: آنچه اهمیت دارد این است که دولت در کنار مردم است. بازدید رییس جمهور و حضور دیگر مسئولان به این دلیل است که مردم احساس کنند دولت در کنارشان است و همین طور تا پایان این بحران و تا زمانی که رونق به کسب و کارها بازگردد در کنارشان می ماند.

رحمانی در پایان عنوان کرد: قرار شد واحدهایی که امروز آغاز به کار کردند، روزهای تعطیل هم شیفت بگذارند تا تولیدشان به رونق بیفتد. این واحدها تولیدات خوبی دارند که توانسته بازار داخل و خارج را راضی کند و صادرات خوبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز