خبرگزاری کار ایران

آمادگی کامل راهداران در جاده ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۲۷

در پی تغییرات جوی و ورود سامانه بارشی به کشوراز دومین روز سال جدید و بارش برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور، راهداران در سراسر کشور با حضور درجاده ها، در باز نگه داشتن محورها با اولویت محورهای اصلی تلاش می کنند.

 

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد رودباری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات این سازمان با اعلام این مطلب افزود: با توجه به پیش بینی های قبلی و هشدارهای دستگاه های ذیربط مبنی بر تغییرات جوی و بارش نزولات آسمانی، بارش برف و باران در 28 استان و احتمال وقوع سیل وآب گرفتگی، ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استانها برای باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی با تعداد9600 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری با بکارگیری 12 هزار نفر راهدار برای ارایه خدمات راهداری به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی مشغول هستند.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته بیش از 300 محور اصلی و فرعی دارای بارش برف و باران بوده که در حدود 4655 کیلو متر باند برفروبی شده و مقدار 1570 تن شن و نمک مصرف شده است. 

محمد رودباری توصیه کرد با توجه به احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی و همچنین لغزندگی محورهای کوهستانی و برف گیر، هموطنان در صورت نیاز به انجام سفرهای ضروری،لازم است قبل از عزیمت به سفر از طریق سامانه جامع 141 (تلفن ،تارنما و نرم افزار کاربردی تلفن همراه) از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز