خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

اعطای تسهیلات بلا عوض و کم‌بهره به واحدهای تولیدی و صنفی آسیب دیده در وقوع سیل

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۰۷

به واحدهای صنفی و تولیدی که در سیل اخیر استان مازندران دچار آسیب شده‌اند، تسهیلات بلا عوض و کم بهره تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: در این حادثه به ۳۸۰ واحد که عمدتا صنفی بوده‌اند، خسارت وارد شده است.

وی افزود: پس از وقوع سیل، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت طی تماس تلفنی با بنده دستور رسیدگی به سیل زدگان را صادر کردند.

پورعمران ادامه داد: امروز نیز معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه وزیر در استان حضور یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه در بازدیدهایی که مقیمی از نقاط سیل زده داشته‌ است، رئیس مجلس ، برخی نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران در جهت حل مشکلات به وجود آمده با واحدهای مرتبط با حوزه صنعت و تجارت رایزنی‌هایی داشته‌اند.

او به تماس تلفنی مقیمی با وزیر اقتصاد اشاره کرده و افزود: مقرر شد با دستور ویژه‌ای که وزیر اقتصاد به شرکت‌های بیمه‌ای خواهند داد، آن دسته از واحد‌های تولیدی که تحت پوشش بیمه‌ای بودند، در دریافت خسارت از حداکثر مساعدت برخوردار شوند.

محمدپور همچنین از هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص تخریب پل ورودی شهرک صنعتی سنگتاب سیمرغ که کاملا تخریب شده خبر داد و گفت: با دستوری که اسلامی صادر کرده است، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز