خبرگزاری کار ایران

به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی انجام شد؛

آغاز فعالیت شبانه‌روزی دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۹۶

فرودگاه امام خمینی(ره) برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار و به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر شد.

به گزارش ایلنا از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر و فعال شد.

هادی دوست طلب افزود: با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت "نوروز متفاوت، فرودگاه متفاوت" و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافران گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی درترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد.

مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : مسافرین و مراجعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق  شماره تلفن های  ۵۱۰۰۸۹۶۵و۵۱۰۰۷۷۲۱ وشماره تلفن همراه ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ تماس حاصل کرده و شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۹۶۳۴ آماده دریافت سوالات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم توسط کارشناسان به مردم ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز