خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد؛

قابلیت اطمینان 99 درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۶۵۷

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران سال 97 را سالی خوب برای صنعت گاز عنوان کرد و گفت: در سال 97 علاوه بر اینکه در هیچ نقطه ای از شبکه سراسری مشکل کمبود گاز وجود نداشت، صادرات گاز به ترکیه و عراق نیز مطابق برنامه و به صورت مستمر انجام شده است.

به گزارش ایلنا از مجتمع گازی پارس جنوبی، حسن منتظر تربتی گفت: توسعه چشمگیر صنعت گاز در این سال ها نشان از عشق و علاقه همکاران ما به کار خود در شرکت ملی گاز ایران دارد.

وی با بیان اینکه اهمیت و اثربخشی صنعت گاز در داخل کشور بسیار زیاد بوده است، اظهار داشت: این مایه افتخار است که گاز طبیعی امروز سهم 75 درصدی در سبد انرژی کشور را داراست.

وی با ذکر این مطلب، گفت: گاز در داخل باعث رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی و در خارج از کشور نیز نقطه ای قابل اتکا برای صنعت نفت و ایران اسلامی است.

تربتی در ادامه یکی از دلایل موفقیت صنعت گاز را نداشتن ترس از انجام کارهای بزرگ عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در بخش های مختلف صنعت گاز به خصوص در مجتمع گاز پارس جنوبی با اعتماد و حمایت از شرکت های داخلی خوداتکایی و بالندگی مناسبی ایجاد شده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه هم اکنون تمام پالایشگاه های پارس جنوبی با قابلیت اطمینان بالای 99 درصد مشغول تولید محصولات خود هستند، اظهار داشت: این اطمینان و پایداری نشان از عشق کارکنان این شرکت بزرگ به کار و پویایی دارد.

وی در پایان سال 97 را سالی خوب برای صنعت گاز عنوان کرد و گفت: در سال 97 علاوه بر اینکه در هیچ نقطه ای از شبکه سراسری مشکل کمبود گاز وجود نداشت، صادرات گاز به ترکیه و عراق نیز مطابق برنامه و به صورت مستمر انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز