خبرگزاری کار ایران

نوبخت:

۵۱ پروژه با اعتبار ۱۵۶۹ میلیارد تومان برای استان بوشهر مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۵۱

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در دور دوم سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر ۵۱ پروژه با اعتبار یک هزار و ۵۶۹ میلیارد تومان برای این استان به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمدباقر نوبخت در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رییس جمهوری در عسلویه گفت: از مبلغ یاد شده یک هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان توسط خزانه، ۱۷۰ میلیارد تومان توسط صندوق توسعه ملی و ۱۱۶ میلیاد تومان از محل منابع داخلی دستگاه های تامین اعتبار خواهد شد. 

وی افزود: علاوه بر مبلغ اشاره شده، افزون بر ۱۲ هزار میلیارد تومان و ۲ میلیارد ۸۷۷ میلیون یورو توسط بخش غیر دولتی در بوشهر سرمایه گذاری می شود. 

معاون رییس جمهوری اضافه کرد: همچنین برای اشتغال جوانان هم افزون بر ۹۴۰ میلیارد تومان غیر از مبالغ یاد شده، مصوب شده که با بهره گیری از آن زمینه اشتغال ۱۴ هزار و ۶۴۰ نفر در استان بوشهر فراهم می شود. 

رییس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: در دور نخست سفر دولت تدبیر و امید به استان بوشهر ۱۱ پروژه با اعتبار ۶۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که تا کنون ۶۲۴ میلیارد تومان برای اجرای آنها پرداخت شده است. 

دکترنوبخت اظهارکرد: برای تکمیل شماری از طرح های دور نخست سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر ۳۰ میلیارد تومان دیگر باید پرداخت شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز