خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۳ میلیونی سکه در سال جاری/ روند بازار برخلاف سال‌های پیشین است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۶۰

کشتی‌آرای اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید 4 میلیون و 600 هزار تومان است که در ابتدای سال جاری یک میلیون و 600 هزار تومان بود.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای واپسین سال جاری گفت: در سال‌های گذشته معمولا بازار طلا و سکه در طول سال روند کم‌نوسانی را طی می‌کرد اما در ایام پایانی سال معمولا این نوسانات افزایش می‌یافت اما امسال این روند معکوس شد و روزهای پایانی سال برخلاف طول سال روند کم نوسان و آرامی را طی می‌کند.

وی تصریح کرد: در طول سال قیمت جهانی طلا  ۲.۱ درصد کاهش داشت اما قیمت طلا و سکه در بازار داخلی به طور متوسط ۲۸۰ درصد افزایش داشته است اما اکنون بازار متعادل و حداقل نوسان را دارد.

وی با اشاره به آخرین قیمت انواع طلا و سکه گفت: در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که در ابتدای سال جاری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود، همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار که در ابتدای سال ۱۵۹ هزار تومان بود به ۴۱۸ هزار تومان رسیده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ادامه داد: در ضمن قیمت هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز ۸۵۵ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز