خبرگزاری کار ایران

طرح نوروزی امداد سایپا آغاز شد/ ارائه خدمات رایگان به خودروهای کمتر از 5 سال

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۰۹

صبح امروز با حضور مدیر عامل سایپا، رئیس پلیس راهور و مدیر عامل سایپا یدک طرح امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در این مراسم که با حضور امدادگران و بخشی از لجستیک سایپا برگزار شد، بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت سایپا یدک گفت: وظیفه ما در تعطیلات نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان گروه سایپا در سفر‌های نوروزی است بر همین اساس با توجه به حجم سفر‌ها، تمام پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی در جاده‌های سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.

وی ادامه داد: شبکه خدمات پس از فروش سایپا با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند.

پناهی افزود: در طرح امداد و خدمات نوروزی ۹۸ سایپا، ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و بیش از ۶ هزار نفر از پرسنل گروه سایپا وظیفه خدمات رسانی به مشتریتن گروه سایپا را بر عهده دارند.

وی در خصوص نحوه امداد رسانی به دارندگان خودروهای این مجموعه گفت: مشتریان گروه خودروسازی سایپا در صورت بروز مشکل در حین سفر، می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.

پناهی تاکید کرد: تمامی هزینه‌های راه اندازی خودرو‌هایی که کمتر از پنج سال عمر دارند در این طرح رایگان است و مسافرین تنها در صورتی که قطعه‌ای مصرفی در خودروی آن‌ها تعویض شود باید هزینه قطعه را پرداخت کنند.

طرح خدمت و امداد نوروزی ۹۸ گروه خودروسازی سایپا از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۹۸ در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز