خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق اصناف ایران:

نظارت ها را در ایام تعطیلات نوروزی بیشتر کردیم/ در تامین حقوق و مزایای پرسنل بازرسی دچار مشکل هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۰۲

نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت:علی رغم دستور شخص رئیس جمهور در دیدار با روسای اتاق اصناف مبنی بر پرداخت 14 میلیارد تومان حق اتاق از واریز جریمه های اصناف به حساب خزانه اما کمتر از 30 درصد این مبلغ به ما پرداخت شده و این سبب شده در تامین حقوق و مزایای پرسنل بازرسی دچار مشکل شویم.

غلامرضا شکریه رئیس اتاق اصناف گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص نظارت و بازرسی این اتاق در ایام نوروز گفت:استان گیلان یکی از استان‌های گردشگر پذیر بوده و امسال نیز با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و کم شدن سفرهای خارجی بیش از سالهای قبل میزبان مسافران نوروزی بودیم.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران افزود:همین امر سبب شده که ما در ایام نوروز نیز فروش فوق العاده و نمایشگاه های بهاره را در این استان فعال داشته باشیم تا میهمانان بتوانند برخی از مایحتاج خود را از این نمایشگاه‌ها تامین کنند ضمن آنکه نظارت و بازرسی را  در این روزها بیشتر خواهیم کرد.

وی افزود:علی رغم تصریح در قانون و دستور شخص رئیس جمهور در دیدار با روسای اتاق اصناف مبنی بر پرداخت 14 میلیارد تومان حق اتاق از واریز جریمه های اصناف به حساب خزانه اما کمتر از 30 درصد این مبلغ به ما پرداخت شده و این سبب شده در تامین حقوق و مزایای پرسنل بازرسی دچار مشکل شویم.

وی تصریح کرد:با وجود این مشکلات اتاق‌های اصناف سراسر کشور با توجه به تعطیلات نوروز و امکان سو‌ء استفاده برخی افراد تصمیم گرفتند که امور بازرسی و نظارت را با قدرت بیشتری ادامه دهند و در استان گیلان نیز مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلفاتی همچون گرانفروشی کم فروشی یا سایر تخلفات صنفی می توانند با تلفن سراسری 124 یا شماره های اتحادیه های مربوطه در استان تماس بگیرند تا همکاران ما در اسرع وقت به تخلف گزارش شده رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز