خبرگزاری کار ایران

افزایش قیمت سکه و طلا در بازار

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۷۸۰

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۷ هزار تومان افزایش به ۴۲۷ هزار تومان صعود کرده است. البته کاهش تقاضا در بازار باعث کاهش حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان شده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار گفت:  در حالی که قیمت جهانی طلا روند باثباتی را طی می‌کند قیمت‌ها در داخل به دلیل افزایش نرخ ارز روند افزایشی داشته‌اند. بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید  با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ۴ میلیون و۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۷ هزار تومان افزایش به ۴۲۷ هزار تومان صعود کرده است. البته کاهش تقاضا در بازار باعث کاهش حباب سکه به ۴۰۰ هزار تومان شده است.

کشتی‌آرای یادآور شد: البته این نوسانات در آخر سال طبیعی است چون این روزها به طور سنتی سرعت معاملات افزایش می‌یابد و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و در نتیجه تقاضا برای ارز، قیمت طلا و سکه نیز با نوسان همراه می‌شود.

وی در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، سکه‌های گرمی ۸۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۷ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز