خبرگزاری کار ایران

معارفه سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۱۶

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، محمد پورسینا به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان معرفی شد.

به گزارش ایلنا، در نشستی با حضور مسعود توفیقی معاون توسعه مدیریت سازمان، سیدمحمدرضا مداح مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و سعید پورعلی معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، محمد پورسینا به عنوان سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.

در این نشست مسعود توفیقی با اشاره به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی‌ها و اطلاع رسانی در جهان امروز گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال و پیوستگی درون و برون سازمانی باید با ایجاد فرصت به خلق مزیت برای سازمان‌ها بپردازند و نقش خود را در تحقق ماموریت سازمان مربوطه به خوبی ایفا کنند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش درادامه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند ایرج شرف زاده مدیرسابق روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش به تشریح بخش‌های از سوابق اجرایی، تحقیقاتی و مدیریتی محمد پورسینا سرپرست جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش پرداخت.

به گفته توفیقی، محمد پورسینا که دارای پیشینه پرباری در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی است، پیش از این مشاور فرهنگی و مدیرروابط عمومی و معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آوای هنر سلامت وزارت بهداشت بوده و در کارنامه کاری خود سوابق مدیریتی بسیاری ازجمله مشاور فرهنگی و مدیر روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دبیری شورای کارگروه‌های تخصصی، مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیریت طرح و برنامه دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور را دارد.

مدیریت انتشارات الهدی در کشورهای تاجیکستان و قرقیزستان و معاونت فرهنگی این انتشارات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرستی اداره کل کتاب وزارت ارشاد، مدیریت پروژه تهران شناسی و ریاست اداره مستندسازی شهرداری تهران ازجمله سوابق کاری محمد پورسینا است.

در پایان این نشست با تقدیر از تلاش ها و خدمات ایرج شرف زاده، حکم انتصاب محمد پورسینا به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش از سوی دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسط سعید پورعلی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان به وی اعطا شد.

یادآور می‌شود ایرج شرف‌زاده (مدیرسابق روابط عمومی و امور بین‌الملل) نیز در حکمی از سوی دکتر غلامحسین مظفری به عنوان مشاور رسانه‌ای و مطبوعاتی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز