خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها در مراسم تودیع خود:

بخشی از تجهیزات فرودگاهی را نوسازی کردیم/ مهمترین اقدامی که انجام دادیم اقامه و محافظت از نماز در فرودگاه‌ها بوده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۴۴

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها با باین اینکه طی قراردادی طرح میثاق جماعت را استارت زدیم گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما در شرکت فرودگاه‌ها اقامه نماز و توجه بیشتر کارکنان از سپاسگذاری از خداوند بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رحمت اله مه‌آبادی در مراسم تودیع خود که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام اشد با بیان اینکه خدواند شاهد است در مسیر پیشرفت این مجموعه هر چه در بضاعت داشتیم خرج کردیم، گفت: معتقدم باید به نحوی مدیریت داشت که اگر به هر دلیلی از ادامه کار بازماندیم افسوس نخوریم که کاری در مجموعه باقی مانده است.

وی ادامه داد: زمانی که معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی با بنده تماس گرفتند که به وزارتخانه بروم از ایشان خواستم زمان جلسه را تغییر دهند اما گفتند امکان تغییر زمان نیست. در ابتدا فکر می‌کردم برای برگذاری جلسات آتی از بنده دعوت شده است که در وزارتخانه حضور داشته باشم اما پس از اینکه گفته شد امکان جابجایی زمان جلسه نیست فهمیدم بنده را می‌خواهند جابجا کنند سریعا با خودروی بدون راننده سازمان خود را به وزارت راه و شهرسازی رساندم و گفتم که متوجه شدم می‌خواهید بنده را جابجا کنید.

مدیر عامل سابق شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه در سه سال اخیر توانستیم بخشی از تجهیزات فرودگاهی را نوسازی کنیم گفت: بسیاری از کارها حل شد و دیگر نگران سامانه‌های فرودگاهی نبودیم به طوری که آقای آخوندی در نوروز گذشته با من تماس گرفتند و گفتند برای اولین بار است که خواب راحتی دارم و نگران انجام پروازهای نوروزی از فرودگاه‌های کشور نیستم.

مه‌آبادی ادامه داد: اخیرا هم چهار قرارداد با شرکت‌های زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری برای ارتقای خدمات فرودگاه‌ها منعقد کردیم.

وی با اشاره به انجام امور افرهنگی و ارتقای معنویت سازمانی در شرکت‌ فرودگاه‌ها اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای توجه بیشتر به سپاسگذاری کارکنان از خداوند از جمله اقامه نماز انجام دادیم و طرح میثاق جماعت را استارت زدیم.

وی گفت: در تحول فیزیک نمازخانه‌ها رتبه برتر را داشتیم به طوری که حضرت آقا هم در این مورد از ما تشکر کردند.

مه‌آبادی تاکید کرد:‌ بحث اقامه نماز را به عنوان یک طرح به صورت جدی برگزار کردیم و در این باره قراردادهایی هم برای اجرای میثاق جماعت منعقد کردیم.

وی گفت: مهمترین برنامه ما اجرای طرح مراقبت و محافظت از نماز بود و قرار بر این شد که مدیران فرودگاه‌ها خودشان از سفیران نماز باشند.

همچنین در پایان سخنرانی مه‌آبادی، مدیر عامل سابق شرکت فرودگاه‌ها اقدام به توزیع سجاده بین کارکنان، معاونین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز