خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

هیچیک از فرودگاه‌های کشور در شان مردم ایران نیستند/ از آقای مه‌آبادی بابت تحمل بنده در چند ماه اخیر سپاسگزارم

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۰۵

وزیر راه و شهرسازی گفت: متاسفانه در حال حاضر هیچ یک از فرودگاه های ایران در شان کشور ما نیستند و خدمات را با حداقل کیفیت ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، هم اکنون مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید و سابق شرکت فرودگاه‌های کشور در حال برگزاری است و در این مراسم وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از معاونان ایشان حضور دارند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها باید آماده برگزاری سفرهای نوروزی باشد گفت: باید با هم‌افزایی و همدلی و برنامه‌های یکپارچه، سفرهای نوروزی را به نحو احسن از فرودگاه‌های کشور برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه درحال حاضر هیچ یک از فرودگاه‌های کشورمان در شان مردم نیستند و حداقل خدمات را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: هفت الی هشت فرودگاهی هم که 85 درصد پروازها از آنها انجام می‌شود حداقل خدمات را به مسافران ارائه می‌دهند که این مناسب نیست.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طبیعی است که وقتی تغییراتی صورت می‌گیرد افرادی در این بین تکریم و معارفه شوند و این شرط ادب است که اینکه بخواهیم از تلاش افرادی که از مجموعه خارج می‌شوند قدردانی کنیم.

اسلامی با بیان اینکه جریان مدیریت یک جریان فعال و در گردش است اظهار داشت: از این پس سیاوش امیرمکری و آقای اسفندیاری سکاندار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران خواهند بود.

وی ادامه داد: نگاه ما استفاده از نیروهای داخل خانواده صنعت هوانوردی است و تمام سعی ما بر این است که انگیزه خدمت را در مدیران روزافزون کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به شدت نیازمند فاصله گرفتن از مدیریت و اقدامات سنتی هستیم گفت: باید به استفاده از سیستم‌های نوین روی بیاوریم و رشد و تعالی به طور قطع به صورت جزیره‌ای اتفاق نمی‌افتد و نیازمند تعاملات و همکاری زیرمجموعه‌های مختلف است.

اسلامی با بیان اینکه مشارکت باید تقویت کننده باشد و نقاط قوت را افزایش دهد اظهار داشت: نکته مهم رسیدگی به نیروی انسانی و ارتقای توان نیروی انسانی است این موضوع در صنعت هوانوردی بسیار مهم‌تر است چرا که صنعت هوانوردی یک صنعت انسان‌محور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به موضوع سلامت اداری و مراقبت از بیت‌المال اظهار داشت: باید پاک‌دستی را در دستور کار تمام بخش‌ها قرار دهیم و باید از توان و ظرفیت‌های داخل به صورت ویژه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران باید به فرهنگ سازمانی توجه داشته باشند گفت: باید با هم‌افزایی و همدلی رشد و ترقی سازمانی را افزایش داد.

وی همچنین با اشاره به استفاده از مدیران بازنشسته گفت:‌ بازنشستگی به معنای خانه‌نشینی نیست و باید از فکر افراد خبره استفاده کنیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پایان اظهار داشت: از آقای مه‌آبادی، مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها از بابت تحمل بنده در چند ماه اخیر سپاسگزارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز