خبرگزاری کار ایران

عضو سندیکای لوله و پروفیل در گفت‌وگو با ایلنا:

بخش خصوصی به دلیل فساد مالی برخی مسئولان، از مالیات‌دهی دل‌سرد شده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۴۰۰۴

عضو سندیکای لوله و پروفیل گفت: وقتی برخی مسئولان، متهم به فساد مالی هستند، چگونه من تولید‌کننده با دل خوش مالیات بدهم، وقتی دو نفر از هیئت رئیسه اتاق بازرگانی 6 ماه به خاطر مسائل مالی در زندان بودند چگونه این اتاق از دولت، برخورد با فساد را مطالبه کند.

سید علی محمد ابوئی مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با انتقاد از افزایش مالیات در بودجه سال 98 گفت: مطابق تفکرات دولت، ما فعالان اقتصادی هیچ وقت اجازه ندادیم ضرر کنیم و هر سال باید به طور متوسط بیست درصد مالیات خود را بیشتر پرداخت کنیم. این درحالی است که دولت اول به سراغ بخش‌های شفاف جامعه مانند کارگران، کارمندان و تولیدکنندگان که حساب و کتاب‌های آنها کاملا مشخص است می‌رود و مالیات اخذ می‌کند در حالی که فرارهای مالیاتی زیادی داریم.

عضو سندیکای لوله و پروفیل افزود: ما یک مدرسه ساختیم که هزینه آن 500 میلیون تومان شد اما دولت آمد دیوار دور آن مدرسه را ساخت و بیش از این پول، هزینه کرد، وقتی این گونه فسادها را می‌بینیم به ما فشار می‌آید که چرا مالیات بدهیم؟ما هم نسبت به این مسائل دلسرد می‌شویم به همین دلیل پس از این اتفاقات تصمیم گرفتیم اجازه ندهیم در روند ساخت مدرسه، آموزش و پرورش ورود کند و صفر تا 100 هزینه‌ها را خودمان پرداخت می‌کنیم. حتی حقوق و هزینه معلمان را خودمان می‌دهیم زیرا فهمیدیم که خدمت دولتی تبدیل به شمشیر دولبه شده است.

ابوئی مهریزی تصریح کرد: وقتی برخی مسئولان، متهم به فساد مالی هستند، چگونه من تولید‌کننده با دل خوش مالیات بدهم، وقتی دو نفر از هیئت رئیسه اتاق بازرگانی 6 ماه به خاطر مسائل مالی در زندان بودند چگونه این اتاق از دولت، برخورد با فساد را مطالبه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز