خبرگزاری کار ایران

عضو سابق هیئت داوری اتاق ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

بازرسان تامین اجتماعی از تاکتیک شرم آوری استفاده می‌کنند/ باید علیه تامین اجتماعی اعلام جرم می‌شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۹۸۰

عضو سابق هیئت داوری اتاق ایران گفت: بارها شاهد بودیم که بازرسان مراجعه می‌کردند و چون تولید کننده مفاصا حساب می‌خواست و برخی از منابع اش قفل شده بود حاضر بود تعهد بدهد که عملکرد آنها 10 ساله بررسی شود زیرا کار آنها گیر بود و باید قبول می‌کردند و این تاکتیک شرم آوری بود که باید به این دلیل در محاکم قضایی علیه تامین اجتماعی و شرکت بازرسی اعلام جرم می‌شد.

جهانبخش نورایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با انتقاد از تخلفات بازرسان تامین اجتماعی گفت: با وجود آنکه دولت مصوب کرده بررسی عملکرد بیمه از ده سال به یک سال کاهش پیدا کند اما در عمل شاهد بودیم که هیچ کدام از حوزه‌ها به این بخشنامه عمل نمی‌کردند.

وی ادامه داد: بارها شاهد بودیم که بازرسان مراجعه می‌کردند و چون تولید کننده مفاصا حساب می‌خواست و برخی از منابع اش قفل شده بود حاضر بود تعهد بدهد که عملکرد آنها 10 ساله بررسی شود زیرا کار آنها گیر بود و باید قبول می‌کردند و این تاکتیک شرم آوری بود که باید به این دلیل در محاکم قضایی علیه تامین اجتماعی و شرکت بازرسی اعلام جرم می‌شد.

وی در خصوص افزایش مالیات در بودجه سال آینده گفت: اگر مؤدی به مالیات خود اعتراض کند پرونده به هیات می‌رود و اگر اعتراض مورد قبول واقع نشود، باید جریمه بدهد. سوال اینجاست حالا اگر اعتراض قبول شد آیا این ممیز مالیاتی هم جریمه می دهد؟

نورایی تاکید کرد: ما اکنون مالیات نمی‌دهیم بلکه داریم خراج می‌دهیم و متاسفانه پارلمان بخش خصوصی نتوانسته از حق اعضای خود دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز