خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مشتریان صادراتی از کشورهای «سی. آی. اس» گرفته تا آفریقا، پیگیر خبر استعفای ظریف هستند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۳۰۰

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: از صبح امروز مشتریان صادراتی ما از کشورهای سی آی اس گرفته تا آفریقا در حال تماس با من و همکاران هستند و این سوال را مطرح می‌کنند که نتیجه استعفای ظریف چه شد؟ ضمن آنکه از این اتفاق ابراز تاسف می‌کنند. این مساله برای مشتری‌ها حساس است چه برسد به خود ما، پس نمی‌توان تاثیر آن را بر اقتصاد کشور به خصوص در بعد بین المللی منکر شد.

علی شریعتی، عضو اتاق بازرگانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص استعفای ظریف گفت: اگر بخواهیم این موضوع را از دید فعالان اقتصادی نگاه کنیم بحث افق تعاملات و روابط  و مسائل کاری در سال آینده مطرح می‌شود که در حال حاضر اصلی‌ترین نگرانی ماست.

وی ادامه داد: از نظر غالب فعالان اقتصادی، ظریف نماد دیپلماسی خارجی و نماد اقتدار کشور بود. نماینده‌ای که در مجامع مختلف به زبان بین‌المللی از حقوق ما دفاع می‌کرد و نبود ایشان این طور گمانه‌زنی می‌شود که با توجه به شرایط فعلی یک مجهول دیگر به مجهولات اقتصاد ما اضافه خواهد شد پس ما امیدواریم که این استعفا قبول نشود.

وی افزود: از صبح امروز مشتریان صادراتی ما از کشورهای سی آی اس گرفته تا آفریقا در حال تماس با من و همکاران هستند و این سوال را مطرح می‌کنند که نتیجه استعفای ظریف چه شد؟ ضمن آنکه از این اتفاق ابراز تاسف می‌کنند. این مساله برای مشتری‌ها حساس است چه برسد به خود ما، پس نمی‌توان تاثیر آن را بر اقتصاد کشور به خصوص در بعد بین المللی منکر شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز