خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد؛

در تامین کالا‌های اساسی عید مشکل خاصی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۱۷۴

در خصوص تامین اقلام بازار شب عید مشکلی وجود ندارد و اقلام موردنیاز بازار به وفور تامین شده است و امیدواریم با نظارت‌هایی که به عمل می‌آید قیمت این اقلام نیز متعادل شود.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح امروز برگزار شد، گفت: تاکنون سیب مورد نیاز بازار شب عید برای استان‌ها به طور کامل تامین شده و همچنین تامین پرتقال مورد نیاز این ایام نیز به ۷۰ درصد رسیده است که طی روز‌های آینده این محصول نیز بطور کامل به استان‌ها ارسال می‌شود و در جهت تنظیم بازار میوه شب عید هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون ۳۰ هزار تن سیب و حدود ۳۰ هزار تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید تامین شده همچنین ذخیره ۲۰ هزار تنی نیز برای جبران هر نوع کمبودی در نظر گرفته شده است.

حجتی گفت: همچنین در خصوص دیگر کالا‌های اساسی برای شب عید هیچ مشکلی در راستای تامین وجود ندارد و تنها در تامین گوشت کمبود‌هایی است که با هدفمند شدن توزیع و افزایش واردات تلاش می‌شود که این کمبود‌ها نیز جبران شود.

روند نظارت بر بازار شب عید افزایش می‌یابد

رضا رحمانی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح امروز برگزار شد افزود: در تامین کالا‌های اساسی عید مشکل خاصی وجود ندارد و در خصوص گوشت هم با افزایش واردات، صفرشدن تعرفه واردات و در نظر گرفته شدن اعتباری ویژه ازجانب بانک مرکزی برای این منظور تلاش می‌شود که کمبود‌ها در مدت زمان کوتاهی از طریق این واردات جبران شود.

وی ادامه داد: از طریق تعاونی‌های مصرف تلاش می‌شود که توزیع گوشتی که با ارز دولتی وارد شده است بصورت هدفمند انجام گیرد و به دست جامعه هدف که بیشترین مصرف را از این محصول دارند برسد.

رحمانی گفت: نکته مهم، نظارت در روند توزیع کالا‌های اساسی و جلوگیری از ورود دلالان به این عرصه است که در جلسه امروز هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف در همین رابطه به عمل آمد.

وی افزود: همچنین در خصوص تامین سایر اقلام بازار شب عید نیز مشکلی وجود ندارد و اقلام موردنیاز بازار به وفور تامین شده است و امیدواریم با نظارت‌هایی که به عمل می‌آید قیمت این اقلام نیز متعادل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز