خبرگزاری کار ایران

عسگراولادی:

مدارک را به مقام صالح نشان می‌دهم/ بانک مرکزی در آستانه انتخابات اتاق، یاد من افتاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۶۶۶

عسگراولادی گفت: من همین جا اعلام می‌کنم که آماده‌ام تمام دفاتر و مدارک خود را به مقام صالح نشان بدهم تا آنها قضاوت کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اسدالله عسگر اولادی در نشست خبری معرفی لیست پیشگامان تحول گفت: من فقط یک شرکت دارم. سابقه صادرات من از سابقه به وجود آمدن بانک مرکزی بیشتر است و پیش‌تر از تاسیس این نهاد صادرات خود را شروع کرده‌ام.

وی ادامه داد: آقایان می‌گویند من ۱۶ میلیون یورو صادرات داشته‌ام در حالی‌که در ۶ ماه اخیر حتی یک میلیون صادرات نداشته‌ام که آن هم به وارد کنندگان داده‌ام.

عسگر اولادی ادامه داد: جالب اینجاست که حتی نمی‌خواهند با من حرف حرف بزنند. تا سه سال بابک زنجانی را "ب . ز" می‌گفتند اما در آستانه انتخابات یک دفعه اسم من را می‌برند! من همین جا اعلام می‌کنم که آماده‌ام تمام دفاتر و مدارک خود را به مقام صالح نشان بدهم تا آنها قضاوت کنند.

وی افزود: من چون انتقاد می‌کنم دولت مستقیم علیه من موضع گیری کرده است، چون گفتم از روز اول این سیستم ارزی غلط است اینطور علیه من موضع گیری کرده‌اند. من بارها اعلام کردم که خارجی‌ها نیما نمی‌شناسند می‌گویند بانک معرفی کن تا من پول را آنجا بریزم.

وی گفت: جالب اینجاست وقتی رییس بانک مرکزی در هواپیما در حال رفتن به چین است روابط عمومی بیانیه را صادر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز