خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل ایمیدرو:

همکاری دوجانبه با بانک مرکزی شکل گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۸۴۴

رییس هیات عامل ایمیدرو در سمپوزیوم فولاد کیش از شکل‌گیری همکاری دوجانبه بین بخش تولید و بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، خداداد غریب‌‌پور، رییس هیات عامل ایمیدرو که به همراه حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه و غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه سمپوزیوم فولاد ۹۷ دیدن می‌‌کرد،‌ گفت: با مشارکت صنعتگران و واحدهای بزرگ تولیدی، بانک مرکزی و نیز گمرک، جلسه‌‌های متعددی برگزار کرده‌‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این مسیر تسهیلاتی ایجاد شده و همکاری نزدیک و خوبی هم از جانب بانک مرکزی شکل گرفته است.

رییس هیات عامل ایمیدرو درباره سمپوزیوم فولاد اظهار داشت: این یک رویداد علمی است که در آن صنعتگران نیازهایشان را مطرح و محققان نیز مقالات و دستاوردهای علمی‌شان را ارائه می‌کنند؛ اما آنچه مسلم است، صنعت به نوسازی و تکنولوژی روز نیازمند است.

غریب‌‌پور درباره فولاد مبارکه تصریح کرد: مدیران فولاد مبارکه عزم خود را جزم کرده و پای کار ایستاده‌اند، اما باید در نظر داشت که بخشی از مسائل به سایر نهادهایی که تصمیماتشان موثر است، بازمی‌‌گردد. با این حال باید اذعان کرد که همکاری خوبی با شرکت فولاد مبارکه داشته‌ایم و نتایج قابل توجهی حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز