خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی و مراکز تابعه حامی جشنواره وب و موبایل ایران

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۰۶۳

جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران است.

به گزارش ایلنا، جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل میان مردم داشته باشد.

بخش‌های مختلف جشنواره وب و موبایل ایران

بخش داوری

جشنواره هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

بخش مردمی

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود. در این بخش محبوب‌ترین وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل ایران توسط صدها هزار رای مردمی انتخاب می‌شود.

تاریخچه‌ی جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب ایران سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران توسط شایان شلیله و با هدف معرفی برترین وب‌سایت‌های فارسی بنیان‌گذاری شد و پس از چندین سال برگزاری به صورت شخصی و با توجه به رشد بسیار بالای شرکت‌کنندگان در این سال‌ها، مدیریت آن به کانون کارآفرینی ایران واگذار شد.

بنیان‌گذار جشنواره موبایل ایران

جشنوارهنرم‌افزارهای موبایل ایران سال ۱۳۹۱ به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره در زمینه اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه توسط میلاد احرام‌پوش و محسن براتی برگزار شد و از همان ابتدا هزاران اپلیکیشن موبایل برای کسب عنوان بهترین نرم‌افزار‌‌ موبایل ایران در این رقابت ثبت نام کردند.

برگزار‌کننده جشنواره وب و موبایل ایران

برگزار‌کنندگان جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزار‌های موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند به‌منظور هم‌افزایی بیشتر، دو جشنواره را با یکدیگر ادغام کنند و پس از آن، همه ساله شاهد برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ایران در حوزه وب و موبایل هستیم.

بنا بر پیشنهاد بنیان‌گذاران جشنواره وب و موبایل ایران، این رویداد از سال ۱۳۹۴ توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی برگزار می‌شود.

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی یک تشکل غیردولتی است که آذرماه سال ۱۳۹۲ با هدف پیگیری مشکلات و دغدغه‌های صنفی کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز