خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:

صادرکنندگان متعهد به بازگشت ارز حاصل از صادرات تشویق می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۶۴۹

بانک مرکزی با هدف تشویق صادرکنندگانی که نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود اقدام کرده و عملکرد مثبتی در بازگردانی ارز حاصل از صادرات به چرخه تجاری کشور داشته اند، امتیازات و مشوق هایی را برای این فعالان اقتصادی در نظر گرفته است، که متعاقباً در این باره اطلاع‌رسانی لازم توسط این بانک انجام می گیرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک مرکزی، در راستای اجرای سیاست‌های جدید ارزی کشور، مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی و هیات وزیران از یک سو و نیز با توجه به جلسات برگزار شده با صادر کنندگان و بازخورد اجرای «دستورالعمل بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور» از سوی دیگر، بانک مرکزی ج . ا. ا با هدف تشویق صادرکنندگانی که نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود اقدام کرده و عملکرد مثبتی در بازگردانی ارز حاصل از صادرات به چرخه تجاری کشور داشته اند، امتیازات و مشوق هایی را در نظر گرفته است که متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم توسط این بانک انجام می گیرد.

گفتنی است صادرکنندگانی که تاکنون نسبت به ایفای تعهدات ارزی خود  مطابق مصوبات و دستورالعمل هایی که در بالا به آها اشاره شد، اقدام نکرده و توصیه‌های این بانک را در مورد بازگشت ارز حاصل از صادرات رعایت نکرده‌اند، به زودی برابر با مقررات مرتبط اقدام قانونی در خصوص آنها صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز