خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با ایلنا:

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ افزایش 30 هزار تومانی حباب سکه در بازار

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۹۷

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر گفت: با وجود کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت طلا و سکه در کشور افزایش یافت.

محمد کشتی‌آرای عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص افزایش قیمت طلا و سکه در بازار اظهار کرد: قیمت جهانی طلا امروز 6تا8  دلار کاهش داشت اما افزایش تقاضا برای خرید طلا و سکه باعث افزایش قیمت این دو در کشور شد.

وی افزود: امروز قیمت سکه طرح جدید به 4 میلیون و 250 هزار تومان رسید و حباب سکه با 30 هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل از 530 هزار تومان به 610 هزار تومان رسید.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به نرخ طلا در بازار اذعان داشت: قیمت هر گرم طلای 18 عیار با 5 هزار تومان افزایش به 369 هزار تومان رسید و هر مثقال طلای 17 عیار هم یک میلیون و 600 هزار تومان شد.

کشتی‌آرای در رابطه با قیمت سکه گفت: قیمت هر سکه طرح جدید 4 میلیون و 250 هزار تومان، سکه طرح قدیم 4 میلیون و 100 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 280 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 380 هزار تومان، سکه گرمی 760 هزار تومان و هر اونس طلا هم در بازار جهانی هزار و 312 دلار معامله شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز