خبرگزاری کار ایران

معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

در حال حرکت از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۲۹

ستاری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۱۰۰ شرکت دانش بنیان ارزش چند صد هزار میلیارد تومانی تولید می‌کنند و باید دست به دست هم دهیم و با همدلی موانع این شرکت‌ها را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، امروز نشستی با حضور وزیر اقتصاد و معاون علمی و فناوری رییس جمهور با حضور تعدادی از کارآفرینان جوان ور وزارت اقتصاد کشور برگزار شد . در این نشست سورنا ستاری با تاکید بر نقش شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: نسلی جدیدی از کارآفرینان به جامعه تزریق شده است و ما در حال حرکت از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم بنابراین تنظیم کردن این شرکت‌ها در یک ساختار سنتی مشکلات خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: این شرکت‌ها  مشکلات خاص خود را دارند که به دلیل عدم تناسب زیرساخت‌ها اقتصادی با این نسل کارآفرین است که باعث می‌شود، فعالیت یک پدیده نوین در یک ساختار سنتی سخت است.

ستاری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۱۰۰ شرکت دانش بنیان ارزش چند صد هزار میلیارد تومانی ایجاد می‌کنند و باید دست به دست هم دهیم و با همدلی موانع این شرکت‌ها را رفع کنیم.

در ادامه این نشست هر یک کارآفرینان به بیان مشکلات در حوزه فعالیت خود پرداختند که می‌توان به نوسانات و نرخ ارز، بخشنامه‌های گمرکی و تعدد آن، مشکلات مالیاتی،.... اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز