خبرگزاری کار ایران

با همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه صفر درصد برای پوشش بیمه‌ای رانندگان حمل و نقل عمومی

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۹۲

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد برای پوشش بیمه‌ای مورد درخواست تاکسیرانان و اتوبوسرانان با شرکت بیمه دانا و اتحادیه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی سراسر کشور، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسم امضای این تفاهنامه گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی امسال و افول پس‌ اندازهای قرض‌الحسنه، در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شاهد رشد 40 درصدی منابع قرض‌الحسنه بودیم.

اکبری ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون به یک میلیون نفر، مجموعا مبلغ 11 هزار میلیارد تومان وام پرداخت کردیم و تلاش می‌کنیم این عدد را تا پایان سال به 12 هزار میلیارد تومان و یک میلیون و 200 هزار وام برسانیم. ما در ابتدای سال با همکاری با نهادهای گوناگون از جمله بنیاد برکت و بنیاد مسکن و... پرداخت تسهیلات را شتاب بخشیدیم، سپس پشتیبانی از کالای ایرانی را در موضوع فرش آغاز کردیم و اکنون آن را به حمایت از  خدمات ایرانی تسری داده‌ایم که موضوع تفاهنمامه امروز در خصوص پرداخت وام برای خرید خدمات بیمه‌ای از آن جمله است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تاکید کرد: این قبیل تسهیلات را در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی‌ بانک پرداخت می‌کنیم. طبق تفاهمنامه امروز، بانک مکلف می‌شود به تاکسیرانان مبلغ 3 میلیون تومان و اتوبوسرانان مبلغ 6 میلیون تومان برای خرید خدمات بیمه، وام پرداخت کند که نرخ کارمزد آن صفر درصد است که تا کنون در نظام بانکی کشور سابقه نداشته است.

اکبری تصریح کرد: زمان بازپرداخت این وام یکساله است و برای دریافت آن نیازی به حضور متقاضیان در بانک نیست بلکه افراد با حضور در  شعب بیمه دانا می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

همچنین در این مراسم ابراهیم کارگر، مدیرعامل بیمه دانا، اظهار داشت: همکاری نهادهای بیمه‌ای و بانکی عامل رشد و توسعه کشور است و تفاهمنامه بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نفع دهک‌های پایین جامعه است.

در پایان این مراسم، مهدی جمالی‌نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: تفاهمنامه پرداخت وام برای پوشش بیمه‌ای رانندگان تاکسی و اتوبوس، اقدامی بسیار موثر است و نکته مهم این تفاهمنامه، صفر بودن سود و کارمزد وام‌ها است. امیدوارم این طرح به یاری فعالان حوزه حمل و نقل عمومی بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز