خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر نیرو؛

معاون جدید آب و آبفای وزارت نیرو معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۵۰

وزیر نیرو با صدور احکامی جداگانه قاسم تقی‌زاده خامسی را به عنوان معاون آب و آبفا وزارت نیرو و محمدولی علاءالدینی را به عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" در جلسه امروز شورای مدیران وزارت نیرو با اشاره به اینکه مسئله آب همواره یکی از اولویت‌های اصلی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: در این مقطع زمانی به صورت هم‌زمان چندین گفتمان و پارادایم جدید را بنا به ضرورت آغاز کرده‌ایم که یکی از آن‌ها مدیریت توامان عرضه و تقاضا است.

اردکانیان با اشاره به بخشی‌نگری در موضوع آب که در میان دستگاه‌های مختلف کشور دیده می‌شود، ادامه داد: اصلاح این تفکر با قانون مجلس و دستور دولت عملی نخواهد شد، بلکه این مهم نیازمند تغییر مدل ذهنی است و باید در میان تمامی مسئولان شکل بگیرد.

وزیر نیرو تاکید کرد: یکی از الزامات تغییر این مدل ذهنی مربوط به ایجاد ساختار مناسب است و باید هر چه زودتر با اقتضائات موجود این ساختار را در بخش آب اصلاح کنیم.

وی افزود: دومین مسئله مهم در این خصوص مربوط به تلقی مجموعه تصمیم گیرندگان از مقوله اقتصاد آب است؛ موضوع فراگیرکردن گفتمان در این بین بسیار حائز اهمیت است که بایستی در میان مصرف کنندگان به ویژه بخش کشاورزی هم مسئله واحد بودن آب به خوبی فراگیر شود تا این مدل ذهنی جدید نیز اصلاح شود.

اردکانیان همچنین با اشاره به انتخاب مدیرعامل جدید شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب)، گفت: این شرکت با مجموع تلاش‌های موثر و ضروری دولت به ویژه در دوران دولت یازدهم، همکاری‌های قوه قضاییه و همچنین حمایت‌های مقام معظم رهبری در حال حاضر در شرایط خوبی دوران جدید کاری خود را آغاز کرده است.

گفتنی است: در این مراسم وزیر نیرو با صدور حکمی قاسم تقی‌زاده خامسی را به عنوان معاون آب و آبفا وزارت نیرو منصوب کرد و از خدمات عباس سروش در مدت زمان فعالیت خود در این معاونت تقدیر به عمل آورد.

وزیر نیرو همچنین با صدور حکم دیگری محمدولی علاءالدینی را به عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) منصوب کرد و از خدمات داود عابدی در دوره تصدی مسئولیت مدیرعاملی این شرکت تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز