خبرگزاری کار ایران

فردا؛ آغاز بکاردوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران(ویژه چهل سالگی انقلاب)

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۱۵۱

دوازدهمین نمایشگاه صنعت مبلمان ایران(ویژه چهل سالگی انقلاب)فردا با حضور بیش از 200 شرکت و واحد تولیدی(شامل صنایع و تولیدات استان های مختلف کشور) از فردا در محل نمایشگاهی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه بیش از دویست شرکت و واحد تولیدی از تهران و دیگر استان های مختلف کشور؛ جدیدترین تولیدات خود در حوزه مبلمان منزل، مبل راحتی و استیل، کالای خواب و دکوراسیون داخلی، کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز و صندلی، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، لوستر و همچنین فرش و تابلو فرش را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

بخش بزرگی از این نمایشگاه مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشور است که آثار و تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

به مناسبت در پیش بودن چهلمین بهار انقلاب اسلامی کالاهای عرضه شده در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ مبلمان ایران برای زوج هایی که در این ماه (بهمن ماه) ازدواج کنند با ارائه عقد نامه به صورت تمام اقساط و با تخفیف 20 تا 30 درصدی به فروش می رسد.

گفتنی است صنعت مبلمان در کشور بیش از 30 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و بیش از 8% از اشتغال بخش تولید کشور به صنعت مبلمان تعلق دارد، در این صنف حدود 700 هزار نفر بصورت مستقیم و دو و نیم میلیون نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز