خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی؛

شماره شبای شش میلیون مشمول سهام عدالت ثبت نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۵۳

بر اساس اطلاعیه سازمان خصوصی سازی، هنوز افراد زیادی از مشمولان وارد سامانه سهام عدالت نشده‌اند و شماره شبای بانکی خود را ثبت نکردند که ممکن است این افراد از شمول تعلق سهام عدالت خارج شوند.

به گزارش ایلنا، اگرچه تعداد زیادی از مشمولان سهام عدالت طی حدود دو سال گذشته شماره شبا بانکی و اطلاعات تکمیلی لازم را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌‌‌اند و از سود عملکرد سال‌‌‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ سهام عدالت نیز بهره‌‌‌مند شده‌‌‌اند اما هنوز حدود شش میلیون نفر از مشمولان وارد سامانه سهام عدالت نشده یا اطلاعات شبا بانکی خود را در سامانه درج نکرده‌‌اند.

بر اساس این گزارش، مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور بیشترین همکاری با سامانه سهام عدالت را داشته‌‌اند و بیش از ۹۰ درصد این مددجویان شماره شبا بانکی خود را در سامانه به ثبت رساندند ولی کارکنان دولت و برخی دیگر از اقشار مشمول سهام عدالت کمترین میزان ثبت شبا بانکی داشته‌‌اند.

البته نکته مهم این است که طرح توزیع سهام عدالت همانند طرح‌های حمایتی مشابه نظیر پرداخت یارانه‌ها که صرفاً سرپرستان خانوار طرف طرح قرار دارند، نیست و در طرح سهام عدالت یکایک افراد خانوار باید به صورت فردی وارد سامانه سهام عدالت شده و اطلاعات شبای بانکی خود را به ثبت برسانند.

طبق اعلام سازمان خصوصی‌‌سازی، این سازمان از عموم مشمولان سهام عدالت تقاضا و تأکید کرده است با توجه به محدود بودن مهلت زمانی برای ورود و درج شبا بانکی در سامانه سهام عدالت و از آنجا که ممکن است این افراد از شمول تعلق سهام عدالت خارج شوند، تمامی افراد خانوارهایی که از این سهام برخوردارند هرچه سریعتر و طی بهمن ماه جاری نسبت به اعلام شبا بانکی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز