خبرگزاری کار ایران

در مراسم رونمایی از پوستر پیوند ناگسستنی اصناف و انقلاب مطرح شد:

مشکلات اقتصادی را نباید به حساب انقلاب نوشت

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۵۰

قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی گفت: عمده مشکل اقتصادی ما تحریم نیست بلکه مدیریت است ما می‌توانستیم با مدیریت صحیح و تدبیر لازم مشکلات امروز را نداشته باشیم و این افزایش ساعتی قیمت کالاها و برخی از کمبودها را شاهد نباشیم ما در دهه شصت بحران های زیادی را پشت سر گذاشتیم از اعلام جنگ رسمی گروهک منافقین ، راهپیمایی ملی گراها و خیانت بنی صدر اما همه را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا عصر امروز در مراسمی با حضور هیات رییسه اتاق اصناف و قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از پوستر پیوند ناگسستنی اصناف و انقلاب اسلامی رونمایی شد.

در این مراسم لطفی قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی گفت: اصناف همواره در همه برهه ها در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بوده است و امسال نیز مانند سالهای گذشته به شکرانه انقلاب اسلامی این موهبت الهی که باعث برافراشته شدن پرچم عدالت در کشور شد مراسم هایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم زمانی که رضاخان تحت تاثیر سفر به ترکیه اقدام به اعمال تغییرات در کشور کرد احساس کردند دین شان در خطر افتاده و برای همین قیام کردند انقلاب اسلامی فقط محدود به مرزهای ایران نیست حتی رییس جمهور بولیوی در مراسم تحلیف خود اعلام می کند که می خواهد از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کند.

لطفی ادامه داد: عمده مشکل اقتصادی ما تحریم نیست بلکه مدیریت است ما می‌توانستیم با مدیریت صحیح و تدبیر لازم مشکلات امروز را نداشته باشیم و این افزایش ساعتی قیمت کالاها و برخی از کمبودها را شاهد نباشیم ما در دهه شصت بحران های زیادی را پشت سر گذاشتیم از اعلام جنگ رسمی گروهک منافقین ، راهپیمایی ملی گراها و خیانت بنی صدر اما همه را پشت سر گذاشتیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی گفت: امروز اشکالات را نباید به حساب انقلاب و ولایت فقیه گذاشت من در نمازجمعه هم گفتم رییس جمهور و نمایندگان مجلس را خود مردم انتخاب کردند پس ربطی به انقلاب و ولی فقیه ندارد و نباید آن را به حساب انقلاب گذاشت. پیشرفت های امروز کشور با سایر کشورهای منطقه و حتی جهان قابل مقایسه نیست نظام کشور را خوب اداره کرده است که اکنون در چنین جایگاه رفیعی قرار گرفته ایم.

در ادامه این مراسم ممبینی رییس اتاق اصناف ایران گفت: اتاق برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای توزیع ارزاق عمومی همراه با رعایت عزت مردم انجام داده است و با وجود رکود و مشکلات اقتصادی که امروز گریبانگیر اصناف شده است اما همواره از انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع کرده  و این پیوند ناگسستنی است .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز