خبرگزاری کار ایران

بانک ملی ایران یاریگر بازار اشتغال در دولت یازدهم و دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۱۱

بانک ملی ایران همواره حمایت از اشتغال جوانان را به عنوان یکی از محوری ترین اقدامات خود قرار داده و از این رو در دولت یازدهم و دوازدهم حمایت ویژه ای از بازار کار و اشتغال با تخصیص تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، از ابتدای دولت یازدهم تا پایان آذرماه سال جاری، این بانک تعداد 198 هزار و 672 فقره تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده است که ارزش ریالی آن به 27 هزار و 144 میلیارد و 294 میلیون ریال می رسد.

در مدت مذکور حمایت از مشاغل خانگی نیز مورد توجه بانک ملی ایران بوده و در همین راستا 91 هزار و 714 فقره تسهیلات در این بخش به ارزش پنج هزار و 406 میلیارد و 588 میلیون ریال پرداخت شده است.

رفع احتیاجات ضروری در دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از بخش های مهم تسهیلات دهی این بانک بوده و در بازه زمانی مذکور، 370 هزار و 49 فقره تسهیلات رفع احتیاجات ضروری به ارزش هفت هزار و 783 میلیارد و 177 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

همچنین بانک ملی ایران در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر 24 هزار و 258 میلیارد و 708 میلیون ریال تسهیلات کارگشایی در سه میلیون و 252 هزار و 261 فقره پرداخت کرده است.

در مجموع این بانک در مدت مذکور، تعداد پنج میلیون و 519 هزار و 204 فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 171 هزار و 276 میلیارد و 774 میلیون ریال اعطا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز