خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول بزرگ‌ترین تولیدکننده قیر خاورمیانه:

قیر «نفت جی» در بورس کالا عرضه و معامله می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۹۳

یک مقام مسئول در شرکت نفت جی گفت: بورس کالا طی سال های گذشته توانسته به بازار قیر کشور، شفافیت ببخشد به طوریکه بی نظمی ها در جریان معاملات به پایان رسید و ما به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده قیر در خاورمیانه از انجام معاملات خود در این بازار شفاف استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قیر، محصولی است که از بهمن ماه سال 86 یعنی 11 سال پیش در بورس کالای ایران عرضه می‌شود و به اعتقاد کارشناسان شرایط قبل از عرضه قیر در بورس به هیچ عنوان قابل مقایسه با شرایط پس از ورود به تالار شیشه ای بورس نیست. در این بین، شرایط پر التهاب و فعالیت های قوی زیر زمینی و زیر پله ای در این بازار باعث شده تا بسیاری از فعالان بازارهای کالایی، بازار قیر را از پیچیده ترین معاملات کالایی عنوان کنند که مافیا و رانت در آن وجود دارد. در این شرایط، روز گذشته خبرهایی در خصوص بحث تعلیق اجبار عرضه قیر در بورس کالا منتشر شده است که کارشناسان و حتی فعالان این بازار، خروج قیر از بورس کالا را برابر با بازگشت رانت و معاملات پنهانی عنوان می کنند.

در همین زمینه قائم مقام بازرگانی شرکت نفت جی به عنوان یکی از شرکت های اصلی عرضه کننده قیر در بورس کالا به خبرنگار بورس ایلنا گفت: بورس کالا طی سال های گذشته توانسته به بازار قیر کشور، شفافیت ببخشد به طوریکه بی نظمی ها در جریان معاملات به پایان رسید و ما به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده قیر در خاورمیانه از انجام معاملات خود در این بازار شفاف استقبال می‌کنیم.

محسن ورزشکار افزود: در بحث قیر صادراتی، اختلافاتی بر سر قیمت‌گذاری وجود داشته است که طی مذاکراتی که انجام شده، قرار است تا این اختلاف نظرها برطرف شود و به این ترتیب مشکلات در این زمینه مرتفع خواهد شد.

قائم مقام بازرگانی شرکت نفت جی در پایان تاکید کرد که از نظر شرکت نفت جی بورس کالا بهترین بستر برای انجام معاملات قیر است و مسائل پیش آمده در خصوص معاملات قیر نیز به زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز