خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو خبر داد:

ایران میزبان اجلاس جهانی آب در سال 1403

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۶۲۳

وزیر نیرو از میزبانی ایران برای «اجلاس جهانی آب» در سال 1403 خبر داد و گفت:‌ کشور ما در این سال میزبان جمع بزرگی از متخصصان و فعالان عرصه آب از سراسر جهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، جلسه کمیته ملی آب‌شناسی عصر امروز با حضور وزیر نیرو و نمایندگان دستگاه‌های عضو این کمیته در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

وزیر نیرو در این نشست با اشاره به اینکه «اجلاس جهانی آب» سال 1403 در ایران برگزار می‌شود، گفت:‌ سالیان متمادی در پی دریافت میزبانی برگزاری این اجلاس مهم در کشور بوده‌ایم که بنا به دلایل مختلف این امر تاکنون محقق نشده بود، ولی خوشبختانه در این دوره مقدمات برپایی این رویداد بین‌المللی مهیا شده است و کشور ما در سال 1403 میزبان جمعی بسیار زیادی از متخصصان و فعالان عرصه آب از سراسر جهان خواهد بود.

اردکانیان بر لزوم توجه به ماهیت چند انضباطه بودن آب تاکید کرد و افزود:‌ آب مقوله‌ای میان‌بخشی است و تا این مهم را به رسمیت نشناسیم، مسئله آب در کشور ما حل نمی‌شود.

رئیس کمیته ملی آب‌شناسی تاکید کرد:‌ توجه به این مسئله در شرایط فعلی اهمیت بیشتری پیدا کرده است، چرا که در این دوره تقاضا بر عرضه پیشی گرفته است.

گفتنی است: در این نشست عباس سروش، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا نیز به عنوان نایب رئیس کمیته ملی آب‌شناسی منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز