خبرگزاری کار ایران

نایب رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران:

چاره‌ای جز فعال‌سازی بخش خصوصی در مدیریت شهری نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۳۹۱

نایب رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران با بیان اینکه تشکل‌های مرتبط با مدیریت شهری از قدمت زیادی برخوردارند و توان اجرا پروژه‌ها را دارند، تاکید کرد: در این شرایط اقتصادی حال حاضر چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوی نداریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بهمن مومنی‌‌مقدم در اولین نشست آسیب‌‌‌شناسی و ارزیابی نقش بخش خصوصی در مدیریت شهری با بیان اینکه جامعه نقشه‌‌‌‌‌‌‌‌برداران قدمتی ۴۰ ساله دارد و این پتانسیل را دارا است که در مناسبات اجتماعی نقش بیشتری را ایفا کند، گفت: تشکل‌‌ها خواستار حقوق صنفی هستند اما در کنار آن اعضای این حرفه در قبال جامعه مسئولند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی کشور چاره‌‌ای جز استفاده از ظرفیت‌‌‌های بخش خصوصی وجود ندارد، اظهار داشت: دولت نه ظرفیت سرمایه‌‌گذاری را دارد و نه توانایی انجام کارها به گونه‌ای که تجربه نشان داده است، پروژه‌‌های دولتی موفق نبودند.

نایب رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران و رییس هیات مدیره جامعه نقشه‌‌‌برداران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با سازمان اسناد برای استفاده از ظرفیت مهندسان نقشه‌‌بردار در ساخت و سازها تصریح کرد: پس از این تفاهمنامه تنها در تهران ۱۵۰۰ مهندس این آمادگی را دارند که طی مدت زمان کوتاهی نسبت به ارائه خدمات از جمله تهیه نقشه اقدام کنند.

مومنی‌مقدم با بیان اینکه پیش از این نوبت بازدید شش ماهه بوده است اما در حال حاضر در ۴۸ ساعت نقشه‌‌ها تهیه می‌‌‌شوند، خاطرنشان کرد: دنیا به سمت خصوصی‌‌‌سازی پروژه‌‌‌ها حرکت کردند و ما هم باید خواه یا ناخواه باید به این سمت حرکت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز