خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛

پیش‌رویداد ایده‌پردازی با محوریت حمایت از کالای ایرانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۹۱۵

پیش رویداد ایده پردازی با موضوع حمایت از کالای ایرانی با عنوان «کندو» در راستای تحقق شعار سال و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، بورس کالای ایران و شبکه افق به میزبانی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رویداد حمایت از کالای ایرانی در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد که در همین راستا دانشگاه امام صادق(ع) در روزهای 19، 20 و 21 دی ماه با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان رشته های مختلف این دانشگاه میزبان برگزاری پیش رویداد حمایت از کالای ایرانی بود. در واقع  با برگزاری این پیش رویداد، شرکت کنندگان تا زمان رویداد اصلی فرصت دارند تا براساس آموخته ها و هدایت مربیان، ایده های خود را در مراسم پایانی در معرض ارزیابی حامیان و داوران قرار داده تا ایده های برتر و قابل حمایت در رویداد حمایت از کالای ایرانی مشخص شوند.

در مراسم افتتاحیه پیش رویداد برگزار شده، رازینی مدیر برگزاری این رویداد، به تبیین اهداف و معرفی برنامه های پیش رو پرداخت. وی مهمترین هدف چنین رویدادهایی را پیوند علم و عمل و ارتباط دانشگاه و جامعه با محوریت حل مساله برشمرد که در این مرحله با تمرکز بر حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی برگزار شده است. همچنین در این نشست دکتر میثم لطیفی، رئیس دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) به بیان اهمیت رویداد و اهمیت ایده پردازی پرداخت. در ادامه نیز دکتر جواد فلاح، مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران ضمن معرفی جایگاه بورس کالا در تقویت و تسهیل تولید ملی، به بخشی از مسائل قابل ایده پردازی در این حوزه اشاره کرد. در پایان مراسم افتتاحیه نیز دکتر سعدآبادی توضیحاتی درباره شیوه برگزاری رویداد و تجربیات قبلی در این زمینه مطرح کرد.

همچنین کارگاه های آموزشی این پیش رویداد در طول دو روز و به مدت ۲۰ ساعت برگزار شد. کارگاه خلاقیت و نوآوری با تدریس دکتر عماد، کارگاه طراحی بوم مدل کسب و کار با تدریس دکتر رضا پاینده، کارگاه ارائه موثر با ارائه دکتر سعدآبادی و کارگاه ظرفیت های فضای مجازی و بازاریابی دیجیتال با ارائه دکتر حمیدیا از برنامه های اصلی این پیش رویداد با هدف توانمندسازی شرکت کنندگان در زمینه ایده پردازی بود. در پایان نیز شرکت کنندگان در قالب تیم های ایده پرداز سازماندهی شده و به صورت تمرینی به ارائه ایده های خود پرداختند و از ایده های برتر تقدیر شد.

 در روز دوم این پیش رویداد، حجت الاسلام دکتر سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق(ع)، طی سخنانی با تشویق استمرار چنین رویدادهایی به جایگاه ایده پردازی در حل مسائل کشور و ضرورت توجه به چنین برنامه‌هایی در تکمیل چرخه تولید علم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز