خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهر جدید هشتگرد در جمع خبرنگاران:

مسکن مهر هشتگرد پاییز 98 بسته می‌شود/ جانمایی برای 100 متقاضی مسکن پردیس در هشتگرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۵۳۱

سرپرست شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه 100 نفر از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس در شهر هشتگرد جانمایی شده‌اند گفت:مسکن مهر هشتگرد پاییز 98 بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مهدی رضیئی در حاشیه اولین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در جمع خبرنگاران با اشاره به روند پیشرفت پروژه مترو هشتگرد اظهار داشت: خوشبختانه به زودی این پروژه به بهره برداری می‌رسد و منتظر اعتبارات برای ساخت مراحل پایانی آن هستیم.

وی افزود: به طور قطع با افتتاح مترو هشتگرد ارزش افزوده واحدهای مسکونی در این منطقه چه در محدود مسکن مهر و چه در خارج از آن افزایش پیدا خواهد کرد.

سرپرست شهر جدید هشتگرد درباره آمادگی مسکن مهر هشتگرد نسبت به جابجایی برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس به این منطقه اظهار داشت: از آنجایی که برای برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس واحدی برای عرضه وجود ندارد در صورت تمایل آنها واحد مسکونی آماده برای تحویل وجود دارد و 100 متقاضی مسکن مهر پردیس در هشتگرد جانمایی شده‌اند و می‌توان 100 واحد به متقاضیان پردیس در هشتگرد اختصاص داد.

رضیئی با بیان اینکه بسیاری از متقاضیان در حال تکمیل آورده خود هستند گفت: ایجاد ارزش افزوده در هشتگرد باعث شده برخی از متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند تا هر چه سریع‌تر واحدها به آنها تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر هشتگرد تا پایان پاییز 98 بسته می شود گفت: برخی از واحدهای مسکن مهر احداث شده‌اند  اما به دلیل کامل نبودند زیر ساخت‌ها افتتاح نمی‌شوند 9 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده‌اند اما به دلیل وجود برخی از مشکلات در بخش خدمات زیربنایی هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده‌اند.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه برای این شهر 49 هزار واحد مسکن مهر ابلاغ شد از این تعداد 26 هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است و 9 هزارواحد آن هنوز به دست متقاضیان نرسیده است.

وی تاکید کرد: تا بهمن ماه امسال 2 هزار و پانصد واحد مسکن به متقاضیان مهر پردیس تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز