خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به ایلنا:

هر 8 پیمانکار مسکن مهر به دادستانی احضار شدند/ سه پیمانکار حذف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۹۲

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: 8 پیمانکار مسکن مهر پردیس که در تحویل واحدها خلف وعده داشتند به دادستانی احضار شدند و پنج پیمانکار پروژه را فعال کردند و سه پیمانکار هم از پروژه مسکن مهر حذف می شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا ، مهدی هدایت در نشست خبری اولین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با بیان اینکه اولویت اول اتمام مسکن مهر است گفت: در لایحه بودجه سال آینده ردیف‌های بودجه‌ای برای پروژه مسکن مهر پردیس دیده شده است و در حال حاضر هزار میلیارد تومان پروژه در مسکن مهر پردیس در دست اجرا داریم و در دهه فجر هم هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به تامین کسری مسکن مهر در پردیس گفت: با مشارکت‌های بانک مسکن در حال پیگیری هستیم تا از ظرفیت‌های موجود در مسکن مهر پردیس و در داخل محوطه این کسری را جبران کنیم چرا که مطالبات به حق است.

هدایت ادامه داد: ساخت واحدهای جدید مسکن مهر پردیس برای متقاضیانی که نتوانستند مسکن مهر دریافت کنند از امسال آغاز خواهد شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر برخورد با پیمانکاران متخلف و پیمانکارانی در تحویل واحدها خلف وعده داشتند اظهار داشت: همانطور که وزیر راه و شهرسازی بر آن تاکید داشت در برخورد با پیمانکاران مساعدت‌های لازم انجام خواهد شد اما بعضی از پروژه‌ها متوقف شده‌اند که از دادستانی درخواست کردیم به این پروژه ها ورود پیدا کنند.

وی افزود: از پیمانکار و سازنده مسکن مهر پردیس به دادستانی معرفی و احضار شدند که پس از حضور در دادستانی پنج پیمانکار پروژه خود را فعال کردند اما سه پیمانکار هنوز موفق به فعال سازی پروژه خود نشدند بنابراین در روزهای آینده نسبت به جایگزینی سه پیمانکار دیگر اقدام خواهیم کرد.

هدایت درباره مذاکرات با قرارگاه خاتم الانبیاء برای پروژه مترو پردیس و احداث برخی از زیرساخت‌ها در مسکن مهر پردیس گفت: هنوز با قرارگاه خاتم الانبیا قرارداد منعقد نکردیم و تفاهمات نهایی نشده است و در حال اخذ مصوبات هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز